Sezóna 2010/11
6. kolo - 9. 10. 2011
Vyučování pokračuje
Sokol Lipence - Háje SOS 2:9 (0:4)
 Soupeř opět utekl naší obraně a dává čtvrtý gól do naší sítě
Starší přípravka dostává v letošní sezóně jednu lekci za druhou. V neděli byli vyučujícími chlapci z týmu Háje SOS.
A v čem ta lekce spočívá? Především v ovládání míče. Soupeři neodskakuje míč od nohy jako od dřevěného kůlu. Dokáže ho zkrotit většinou prvním dotykem. A okamžitě hledá spoluhráče, které mu by přesně přihrál. Samozřejmě i v pohybu. Jak bez míče, to znamená v útočné fázi nabíhat si do volných prostorů a v obranné fázi obsazovat si volné protihráče, tak s míčem, čili přejít přes protivníka a přihrát nebo zakončit.
Tohle všechno hosté ovládali na jedničku. Z našich bohužel jen výjimky. A tak hráči v modrých dresech pronikali před našeho brankáře a dávali mu gól za gólem.
Lipenečtí hráči se prosadili jen dvakrát. Poprvé rozjel akci Tomáš Krycner, poslal míč doprava na Fandu Pírka, ten odcentroval na volného Tomáše Kábeleho před brankou. Tomáš si chtěl míč zpracovat, ale míč mu sjel po chrániči a dokutálel se za záda překvapeného brankáře.
 Tomáš Krycner se chystá udělat kličku brankáři a za chvíli dává náš druhý gól
Podruhé se konečně prosadil v samostatné akci Tomáš Krycner. Udělal kličku i brankáři a do prázdné branky snížil na 2:7. Jenže poté jsme opět dvakrát neuhlídali rychlé soupeřovy útočníky, takže se skóre vyšplhalo až na 2:9.
Nedá se nic dělat. V soutěži máme letos velmi silné soupeře, které je těžké v útoku překonat. Když k tomu přičteme chyby v obraně, vyjde nám, že musíme být vděčni za každý gól a že budeme celou sezónu bojovat byť o jediné vítězství.
Sestava: Kuba Zima (Kuba Ondruška) - Kuba Ondruška, Michal Šlachta, Ondra Šmejc - Jonáš Kulveit, Fanda Pírek - Tomáš Krycner, Tomáš Kábele (Jirka Stoy, Tomáš Chrt, Lukáš Kadlec, Vojta Doubek)
Branky: Kábele a Krycner
(jkl)
Fotogalerie
Návod na prohlížení: další fotka se zobrazí poté, co kliknete na nápis "další" nebo jen na jakékoli místo na fotce. Komu nestačí toto minialbum, větší fotky najde ZDE .
|